Aniek in Tanzania! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Aniek in Tanzania! - Reisverslag uit Dar es Salaam, Tanzania van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Aniek in Tanzania!

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

19 Januari 2009 | Tanzania, Dar es Salaam

lieve mensen,
hier een trotse vader. Wat een geweldige week heb ik achter de rug. Dochter Aniek is ook in Afrika! Nu voor twee weken in Dar Es Salaam om daarna zes maanden in Mwanza te gaan werken om daarna twee maanden door Afrika te trekken.
Wil je haar volgen: kijk op http://aniekdegroot.waarbenjij.nu
En meld je aan door je emailadres in te vullen in het vakje linksonder.

Hartelijke groet,
Ronald

• 22 Januari 2009 - 15:11

Ronald De Groot:

voor Annemiek en Gerard: ik ben te bereiken op ronald@justthere.org

• 22 Januari 2009 - 16:03

Frans De Hoyer:

He Ronald en familie.
    Hoe gaat het ermee? Hier de nodige uitdagingen. ziet er goed uit die foto geweldig. Succes en heel veel fun en genieten

• 22 Januari 2009 - 17:55

Anja:

Hallo trotse papa,

Geweldig!!! Je dochter bij je!
    Geniet ervan en groetjes van ons.

• 22 Januari 2009 - 20:04

Wim En Gretha:

Leuk, de site van Anniek. Geniet er maar van dat ze in de "buurt"is. Groetjes uit Zeeland.