Happy New Year voor Michael? - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Happy New Year voor Michael? - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Happy New Year voor Michael?

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

14 Januari 2007 | Nederland, Heemstede

Lieve lezers,
het jaar 2007 is twee weken jong. Wordt dit voor Michael zijn geluksjaar?
In ieder geval is hij vandaag met de bus onderweg naar Lusaka. Daar krijgt hij morgen de voorbereidingen voor de grote dag, dinsdag. Die dag zal hij zijn eerste operatie ondergaan.
Gisterenmiddag had ik Michael nog aan de telefoon. Hij was toen samen met zijn begeleiders David en Kajila in de winkel van Brenda om het "zakgeld" voor zijn wereldreis op te halen.

Voor deze eerste operatie is er geld voldoende in kas. Er zijn al enkele vrienden die zich garant stellen voor het mogelijke tekort bij volgende operaties. Wil je ook bijdragen, stuur mij dan een Email ronalddegroot@kpnplanet.nl Daarna zal ik je de bankgegevens doorgeven.
Zodra er meer bekend is over Michael's operatie, dan meld ik me weer.

Eigenlijk kan ik niet wachten om terug te gaan om onder andere Michael te steunen. Nu ben ik nog twee maanden in Nederland om mijn drie eigen kinderen te steunen. Da's wel zo belangrijk én nog gezellig ook!

Lieve groet
Ronald

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 347900

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: