Happy New Year voor Michael? - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Happy New Year voor Michael? - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Happy New Year voor Michael?

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

14 Januari 2007 | Nederland, Heemstede

Lieve lezers,
het jaar 2007 is twee weken jong. Wordt dit voor Michael zijn geluksjaar?
In ieder geval is hij vandaag met de bus onderweg naar Lusaka. Daar krijgt hij morgen de voorbereidingen voor de grote dag, dinsdag. Die dag zal hij zijn eerste operatie ondergaan.
Gisterenmiddag had ik Michael nog aan de telefoon. Hij was toen samen met zijn begeleiders David en Kajila in de winkel van Brenda om het "zakgeld" voor zijn wereldreis op te halen.

Voor deze eerste operatie is er geld voldoende in kas. Er zijn al enkele vrienden die zich garant stellen voor het mogelijke tekort bij volgende operaties. Wil je ook bijdragen, stuur mij dan een Email ronalddegroot@kpnplanet.nl Daarna zal ik je de bankgegevens doorgeven.
Zodra er meer bekend is over Michael's operatie, dan meld ik me weer.

Eigenlijk kan ik niet wachten om terug te gaan om onder andere Michael te steunen. Nu ben ik nog twee maanden in Nederland om mijn drie eigen kinderen te steunen. Da's wel zo belangrijk én nog gezellig ook!

Lieve groet
Ronald