Familie Vink in Zambia - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Familie Vink in Zambia - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Familie Vink in Zambia

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

07 Juli 2006 | Zambia, Solwezi

Tjsa, het is een kwestie van de geïnteresseerden (jij dus o.a.) blijven informeren. Niet ik, Ronald, zit nu in Zambia. Het is medebestuurslid John Vink die nu met zijn vrouw Lia en hun zoon Bas een rondreis door Zambia maakt en uiteraard en-passant ook de projecten in Solwezi en Kasempa bezoekt.
Als John volgende week met nieuws over de projecten terugkomt, dan zullen we dat zeker via deze weg ook doorgeven.

Voor mij is het nog acht weken geduld: 28 augustus vlieg ik weer terug naar Zambia, Solwezi én Brenda! In de tussentijd met de kinderen op vakantie naar Frankrijk en genieten van alle vriendschap tijdens de Nederlandse zomer.

Hoogtepunt van mijn verblijf in Nederland was de diploma-uitreiking voor het mooie resultaat wat dochter Aniek boekte op de HAVO. Aniek gaat nu op de N.H.T.V. (Toeristische opleiding) in Breda studeren. Wie weet runt zij "straks" een lodge in Zambia?

• 08 Juli 2006 - 06:26

Geke:

Nog MAAR 8 weken.... dat is te doen! Hier is het nu heel koud dus veel mis je niet.

Als je John nog spreekt en hij is in Lsk, misschien dat hij dan even contact op kan nemen om iets af te spreken!?!?! Treinreisje is alweer even geleden.

Geke

• 08 Juli 2006 - 09:25

Floor Meeuwesse:

Leuk zeg! Aniek gefeliciteerd! Als je een baan zoekt in Breda laat het even weten, ik werk veel samen met iemand die bijna heel Breda bezit op horeca gebied. Kruiwagens zijn altijd handig toch!
    Heel veel plezier in Frankrijk en misschien zie ik je nog Ronald voordat je weer naar je thuis in Zambia gaat?

Heel veel liefs
    Floor

• 13 Augustus 2006 - 17:30

Floor Vink:

Hee Ronald. Gefeliciteerd met dochterlief. Lekker om trots te zijn, toch? Ook geweldig dat je zoveel te genieten hebt om je heen. Met de kids op vakantie en naar Brenda,..wauw,... geniet ervan.
    Ik lees af en toe nog je wijze woorden en moet zeggen... helpt goed.

Veel liefs van mij en tot snel na Zambia x