SCHAATSEN VOOR EIGEN BENEN ! - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu SCHAATSEN VOOR EIGEN BENEN ! - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

SCHAATSEN VOOR EIGEN BENEN !

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

29 Januari 2006 | Nederland, Heemstede

Jaja, je leest het goed. SCHAATSEN!! We zijn dan wel een stichting die alle pijlen op het warme Zambia heeft gericht, echter...... we hebben nogal wat vrienden in Nederland die hun steentje willen bijdragen aan de projecten.
En zo is het ook met Jos Kras en Wouter Egas. Beiden hebben een eigen bedrijf waarbij organisatie en sportiviteit hand-in-hand gaan. "Krassport" is goed in schaatsen, zwemmen en skeeleren en met "Egasail" bent u een dag lang in een andere wereld aan boord van een zeilschip.
Jos en Wouter wilden iets unieks opzetten en zo is de schaatsmarathon als afsluiting van het schaatsseizoen ontstaan.
Op vrijdag 10 maart is het dan zover. Om vier uur 'smiddags gaat de prestatiemarathon van start: in drie categoriën. Iedereen kan meedoen en ook in iedere leeftijd. Kijk op de website ww.eigenbenen.nl voor meer informatie.
Voor 7,50 Euro sponsort u de stichting en rij je je rondjes op de Haarlemse IJsbaan. Super!! Tot ziens de 10e maart: 15.30 uur start de inschrijving. En bij voorinschrijving is ook de afsluitende maaltijd te bestellen! Boek snel!
ww.eigenbenen.nl

  • 28 Februari 2006 - 09:11

    Lia Vink:

    Ha die Ronald, een late reactie, maar op 29 jan. (mijn verjaardag) was ik elders en vierde nieuwjaarsdag in de regen.(rara waar was ik)
    Wil je John en mijn persoon in ieder geval noteren voor 10 maart ben ook bezig om nog meer enthousiasme te winnen bij diverse kennisssen.
    tot donderdag
    lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 347900

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: