Laatste van 2006? - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Laatste van 2006? - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Laatste van 2006?

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

16 December 2006 | Zambia, Solwezi

Wordt dit de laatste mail van mijn verblijf in Zambia in 2006? Ik hoop dat ik nog een mooi bericht mag toevoegen aan de weblog over Michael. Die bezoeken we morgen in het ziekenhuis in Lusaka. De berichten zijn positief: operatie in komende week. Graag willen Brenda en ik uiteraard ook zelf met de doktoren praten: we houden jullie op de hoogte.
Van het humane naar het ondergeschikte materiele. Toch wil ik jullie laten delen met mijn euforische én tevens geruststellende gedachte, en de vrienden die hier op bezoek zijn geweest weten welke gevoel ik nu heb. HET DAK IS AF !!!!! En dan bedoel ik het grasdak op de traditioneel gebouwde unit. Onder dát fraaie dak worden volgend jaar twee kamers gemaakt. En wie weet welke Hollanders er als eerste onder zullen slapen?? Op de foto's alvast een idee wat je te wachten staat!
Dit is mijn laatste dag in mijn andere thuis, Solwezi. Zondagochtend reizen Brenda en ik met de bus naar Lusaka. 's Avonds naar Michael, maandag mijn verblijfsvergunning ophalen en nog meer klusjes doen om vervolgens dinsdag weer richting de kinderen, familie en vrienden en Nederland te reizen. Ik prijs me gelukkig dat ik mijn leven zo kan en mag indelen!
Keep in touch, love and care!
Ronald

• 16 December 2006 - 18:28

Wim En Gretha:

Lieve Ronald en Brenda, Geniet nog maar van elkaar deze laatste dagen en we hopen nog iets te horen van Michael! Voor dinsdag een goede reis terug naar ons iets koudere kikkerlandje. Lieve groeten vanuit Zeeland.

• 16 December 2006 - 20:11

Hetty:

Hoi Ronald,
    Wat ziet het er mooi uit, ja het gras is daar vast groener dan hier! Gelukkige dagen toegewenst, je laatste dagen voor je vakantie in NL.Tot gauw. Liefs van je nichtje xxx

• 17 December 2006 - 10:41

Iris, Mayke En Mama:

Have a good flight!
    We zijn blij je straks te zien. We hebben je gemist!
    Sterkte bij het afscheid.
    Liefs

• 17 December 2006 - 10:48

Lia:

kweet niet wanneer je dit bericht leest, maar houden our fingers crossed for Michael kom je woensdag bij ons een glas drinken onder de kerstboom big hug for you and Brenda

• 14 Januari 2007 - 13:35

Angie:

Geweldig je werk in Afrika!!
    Ik heb je site via Igor in NW.Gein gekregen. Heb wel interesse je keertje te spreken over dit project!!
    Hartelijke groet Angie