Brenda en Ronald in Nederland - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Brenda en Ronald in Nederland - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Brenda en Ronald in Nederland

28 Januari 2008 | Nederland, Hillegom

Dear friends and family,
Lieve vrienden en familie,

We zijn weer samen: nu in Nederland! En zoals in eerdere mail aangegeven willen wij zoveel mogelijk mensen uit onze familie en vriendenkring ontmoeten. Allemaal bezoeken gaat zeker niet lukken: 25 februari vliegen we weer terug naar huis.
Voor onszelf en voor iedereen hebben wij een oplossing bedacht:
zondag 10 februari een receptie/kennismaking met uiteraard enkele foto’s en filmmateriaal van onze grote dag, de 28ste juli van het afgelopen jaar.
Ook de Zambiaanse muziek die op onze bruiloft gespeeld werd is te horen en soms is het dan lastig om stil te blijven staan……...

Bij deze zijn jullie dan ook van harte uitgenodigd.
Laat wel weten óf en met hoeveel jullie komen, zodat we rekening kunnen houden met de drankvoorziening.

Zondag 10 februari van 14.00 tot 17.00 uur zullen wij aanwezig zijn in:
“De Hoeksteen”
Karel Doormanplein 2 / hoek Sixlaan (verlengde van Stationsweg)
2182 XC HILLEGOM
0252-516208

Neem svp geen cadeau’s mee: jullie zullen begrijpen we niet veel mee terug naar huis kunnen nemen. Voor diegenen onder jullie die wel iets voor ons willen meenemen, zorgen we dat er een “spaarpot” staat waarin munten en enveloppen gestopt kunnen worden. De opbrengst is dit keer niet voor de “Stichting Op Eigen Benen” maar voor onze eigen besteding. We laten dan later via de mail weten wat voor nuttigs we dan voor ons nieuw te bouwen huisje gekocht hebben.

Tot ziens in Hillegom, Heemstede of wáár dan ook in Nederland.
Lieve groet,
Love and care,

Brenda & Ronald

PS:
Als je googled op HOEKSTEEN HILLEGOM dan vindt je het adres en route wel.

• 28 Januari 2008 - 13:08

Hans & Marielle:

Hoi Luitjes, Welkom terug !
    Zal wel weer even wennen zijn in het koude Hollandse kikkerlandje. Hans & ik zijn zeker van de partij, tot dan !

• 28 Januari 2008 - 13:51

Anja:

Dag jongelui,

Welkom terug in ons koude kikkerlandje.
    Ik zal van de partij zijn.

• 28 Januari 2008 - 16:04

Igor:

Hee Ronald,

fijn dat jullie weer samen zijn. Mocht je willen zijn jullie vóór 10 feb van harte welkom bij mij. Hapjes, drankjes lekker lang bij praten in mijn nieuwe ruimere huisje! Zeg maar chota-time maar dan op zn Nederlandsch. En mocht het niet helaas lukken: ik ga er de tiende natuurlijk ook zijn. Geef effe een belletje!

• 28 Januari 2008 - 17:05

Nynke:

Ik heb er nu al zin in!!
    Kan ik jullie eindelijk weer zien!!!
    Ben ook ontzettend benieuwd naar de foto's en dergelijke van jullie bruiloft!