te druk..... - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu te druk..... - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

te druk.....

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

27 Oktober 2005 | Zambia, Solwezi

en daarom geen tijd voor een stukje proza over onze belevenissen. John zit de hele dag achter de computer om de cijfers van HDA bij te werken. Ronald is de hele ochtend bezig geweest met de dierenarts omdat het niet goed gaat met de moeder van de zeven kindjes.
Patrick en Jos zijn druk aan het timmeren en slaan de spijker op hun kop!
Oom Harry heeft nog niet achter de computer gezeten: die is overal en nergens. Onze witte tornado.
Strakjes toch even relaxen: Brenda en haar vriendin Jacqueline koken voor ons.
De wijn staat al in de koeling: wát kan ons gebeuren!
We hebben het wel verdiend: een avondje rust.

  • 27 Oktober 2005 - 14:30

    Ilya:

    Wat is er dan met de 'moeder-hond'??? anders kom ik wel!:) ik heb (denk ik) ook wel verstand van dieren!;) wel chill zo'n avondje rust. ik ga vanavond ook lekker uitrusten van mn drukke vakantie:D :) xxxxxx ilya

  • 27 Oktober 2005 - 14:51

    Lia:

    Hoi Ronald,
    Ik ben dus helemaal op de hoogte vandaag regelmatig gecommuniceert met mijn eega. Ik dacht alleen dat John met Brenda ging koken of vindt hy de receptuur te moelijk. geintje. Hij zou vanavond naar de culinaire club, vandaar de zin om te assisteren? en ........ ik heb aardig wat email adressen toegevoegd aan je mailinglist ik hoop dat het geen problemen geeft.
    Suc6 en een aai voor de hondenmama. En proost voor vanavond. to mails
    Heeft John al vierkante ogen vanachter de PC werken.

  • 27 Oktober 2005 - 14:52

    Lia:

    wat een prachtige foto van Jos en Patrick !
    Daar zal Bea trots op zijn, haar mannen.

  • 27 Oktober 2005 - 15:44

    Igor:

    Ik hoop maar dat het hondje er bovenop komt. Extra lekker natuurlijk als je druk bent geweest om dan te relaxen. Ik zou best een bordje nshima met jullie willen delen. Is m'n mailtje (via Ome Harry) goed aangekomen? Het is hier heerlijk weer! Morgen verwachten we 20 graden. Niet slecht he...?

  • 27 Oktober 2005 - 17:29

    Saskia:

    Sexie van die hard werkende mannen in hun korte broek

  • 27 Oktober 2005 - 17:35

    Jimmy:

    Lieve Oop ik mis je.
    Lieve piet jou ook.

  • 27 Oktober 2005 - 17:50

    Bas Vink:

    Nou, John walt toch niet
    helemaal tegen zo te horen! Ik problemen met
    m'n poot maar jij ook.

    Ik hoop dat OH aan het
    genieten is van z'n
    jenever en ik mis je nu
    al en we zijn nog niet
    eens een week onderweg.
    Morgen naar Pillegom naar
    Jasmijn en Lia.

    Take care BROTHER!!!!!

  • 27 Oktober 2005 - 18:55

    Bea:

    Hallo harde werkers, is dat nou jullie arbosteiger ??

  • 28 Oktober 2005 - 06:45

    Floortje En Jasmijn:

    Lieve pap,
    Wat zijn we trots als we de foto's zien. Ik wist dat je een geweldige vader bent maar dat je je nu ook weer zo inzet voor anderen geeft me een ontzettend warm gevoel. Jasmijn is blij met zo'n opa en zal vast wel eens met je mee willen op zo'n bijzonder uitstapje als ze wat groter is.
    We rijden zo naar Hillegom want jasmijn gaat lekker logeren bij oma. Wij vertrekken rond half 1 naar Rome waar het heerlijk weer is (22 graden). Peet heeft de ziekteverschijnselen van de rest van de familie inmiddels ook overgenomen dus die kan wel wat zon gebruiken.
    Ontzettend veel plezier daar. Geniet van alles om je heen.
    We missen je lieve pap!
    Take care en ik schrijf snel weer meer xxxxx ook van peet xx

  • 29 Oktober 2005 - 22:25

    Pandion@zonnet.nl:

    Wat een fantastisch project. Wens iedereen, maar vooral ook Jos en Patrick een vruchtbare tijd daar in Zimbabwe.
    Jos van der Linden-Haarlem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 347900

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: