ABRAHAM EEN JAAR GETROUWD - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ronald Groot - WaarBenJij.nu ABRAHAM EEN JAAR GETROUWD - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

ABRAHAM EEN JAAR GETROUWD

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

29 Juli 2008 | Frankrijk, Parijs

De 28ste juli 2008 zal de geschiedenisboeken ingaan als de dag van het meest bijzondere feest uit mijn leven (tot nu toe!).
Bijzonder vanwege de volgende feiten:
* Ik 50 werd op dé camping in Frankrijk
* Dat samen kon vieren met mijn moeder Mia, Aniek, Ilya en Dion
* En er vele familie en vrienden moeite hadden genomen om erbij te zijn
* Vrienden van ver kwamen en/of langer op de camping bleven om de feestdag niet te missen
* Ik een nieuw record SMS-jes en telefoontjes ontving: 32!
* We als eersten in het nieuwe zwembad een ochtendduik konden nemen
* Midden op de dag een grote partytent werd opgezet om ons tegen de felle zon te beschermen
* Bij het invallen van de avond dezelfde tent moest worden afgebroken omdat hij door regen, onweer en storm dreigde in te storten en weg te waaien
* We met z'n allen geprobeerd hebben om als op de Titanic alles overeind te houden
* En vervolgens zeiknat van het regenwater keihard te blijven lachen én drinken
* Er cadeau's uit Zuid-Frankrijk en Nederland speciaal werden "ingevlogen" (dit vanwege de snelheid waarmee deze vrienden naar de camping reden)
* De Abraham opgebouwd uit stro en gekleed in boerenoveral en laarzen niet ontbrak
* De campingwijnen en barbecues voor de inwendige mensen zorgden
* Mijn neefjes onder begeleiding van meneer Kruis een superlied uitvoerden
* Een prachtlied door een stel trouwe campinggasten werd gezongen
* Ik door honderden mensen werd gefeliciteerd omdat "vrienden" overal mijn foto met "Ronald 50!" hadden opgehangen
* Brenda en ik onze eerste trouwdag vierden
* ………én uiteraard het feit dat Brenda er op deze dag niet lijflijk bij aanwezig was en ik het haar straks in geuren en kleuren kan vertellen en nogmaals kan beleven!

Lieve mensen, ik zal deze dag de volgende helft van mijn leven nooit vergeten!
Ook namens Brenda, hartelijke dank aan jullie allemaal, onze dierbare vrienden en familie!
Dikke knuffels, love and care,
Ronald


  • 29 Juli 2008 - 08:20

    Lia Vink:

    Ronald,

    Wat ben jij toch een bofkont om zoooooooo je verjaardag te kunnen vieren. (zie ook e mail van zondag)
    tot gauw en geniet met zijn allen
    groetjes van de Vinken

  • 29 Juli 2008 - 08:46

    Annelies:

    ohoh, vergeten, bedankt voor je reminder dat de hele club, oude klasgenootjes(inclusief ik)50 jaar dit jaar worden. maar evengoed je bent nog steeds ouder en ik kan gelukkkig nog steeds zegen dat ik in de 40 ben....! Van harte gefeliciteerd, ronald en een hele fijne vakantie!

  • 29 Juli 2008 - 09:34

    Angie:

    Hay lieve Ronald,

    Van harte met je 50 jaren..heel veel geluk, gezondheid en liefde!!
    Geniet van een top vakantie en veel succes met je projecten.

    lieve groeten,
    angie

  • 29 Juli 2008 - 10:38

    Anja :

    Hoi Ronald,

    Wat een zaligheid om zo je verjaardag te kunnen vieren!!!! Geniet er nog maar lekker van en hopelijk zien we je gauw weer hier in Holland!!

    Groetjes van de Ruigrokjes

  • 29 Juli 2008 - 17:48

    Jaap Bergsma :

    Hoi Ronald en Brenda, Zoveel... feesten bij elkaar.."hoe puzzel je het uit". Ook hierbij graag mijn hartelijke gelukwensen voor je 50e verjaardag en jullie trouwdag!! Ik wens Ronald nog vele gelukkige en gezonde jaren eb beide heel veel huwelijksgeluk in de komende jaren, in liefde en gezondheid! Zelf hoop ik op 3 augustus a.s. ook een mijlpaal te breiken: nl. 65 jaar!!en mag dus gaan "trekken van vadertje Drees..".
    Hartelijke groet,
    Jaap, Het LindA Project,
    bergsmj@xs4all.nl

  • 29 Juli 2008 - 18:30

    Ria L:

    Ha Ronald,

    Ja, het kost je wel wat jaren hè om leeftijd te krijgen. Maar als je het eenmaal hebt is het best leuk. Geniet ervan en nog vele jaren!

    XXX

  • 31 Juli 2008 - 10:25

    Mootje:

    Wat n feest allemaal. Van harte gefeliciteerd.

    Hopelijk heb je nog kunnen genieten van mooie geweldige vakantie....

    liefs mo

  • 01 Augustus 2008 - 10:24

    Babs:

    Prachtige foto's en gefeliciteerd van Sarah Babs en bijna Sarah Marian. Het valt allemaal wel mee tenslotte zien we er nog steeds uit als 18 !!?? (toch) lieve groetjes Babs en Marian

  • 01 Augustus 2008 - 10:38

    Hi Ronald:

    Hi ouwe bok ;) nogmaals van harte he... leuke foto's. Ziet er erg gezellig uit. Genoeg gein daar in Gien. Of het nog gaat lukken om bij je langs te komen betwijfel ik. Maar kom dan in elk geval snel bij mij langs. Leg vast wat wijnen koud :) Warme hug, Igor

  • 03 Augustus 2008 - 16:34

    Han :

    proficiat met je verjaardag, even een vraag hoe ver zit jij in zambia van ndola vandaan groetjes han hooijmans

  • 03 Augustus 2008 - 21:17

    Lotte En Familie:

    Lieve Ronald en familie,

    Wij zijn goed thuis aangekomen. Tot onze grote blijdschap komt het hier ook met bakken uit de hemel. We vonden het weer een gezellige vakantie met jullie! Succes morgen met opruimen ;) en hopelijk tot snel in Hilversum, Zambia of ergens anders op de wereld.

    Veel liefs uit Hilversum

  • 05 Augustus 2008 - 06:08

    Han / Ronald:

    Ndola ligt halverwege ons huis en de hoofdstad. Zet in een volgende reactie ook je email-adres, dan leggen we contact. Groet, Ronald

  • 05 Augustus 2008 - 21:00

    Han:

    Ronald mijn zoon werkt van af 14 mei in ndola bij een slagerij samen met zijn vriendin voor twee jaar als het goed is en jullie volg ik al een jaar ongeveer .ik kwam je bij het zoeken zomaar tegen en om dat leonard daar naar toe wilde ben ik gaan zoeken wie er allemaal nog meer daar was. Ook een beetje als bezorgde moeder natuurlijk, groetjes han

  • 13 Augustus 2008 - 13:53

    Ria Mengelers:

    Nog van harte proficiat
    Zo te zien een super vakantie.

    groetjes uit het zuidelijkste puntje van limburg

    ria en leo

  • 20 Augustus 2008 - 21:15

    Han :

    ronald is mijn mail niet goed over gekomen hoe lang blijf je nog in frankrijk? nu de president gestorven is hoe gaat het daar nu verder? groetjes han

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 347568

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: