Niets te melden - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Niets te melden - Reisverslag uit Dodoma, Tanzania van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Niets te melden

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

29 Oktober 2006 | Tanzania, Dodoma

Al een week geen bericht. Da's vreemd?! Niets aan de hand. Veel treinen en geen internet. Na 5 november schrijf ik wel weer wat. Dan zijn we terug in Solwezi.
Alles gaat goed. Vanmorgen Peter en Dorine uitgezwaaid: het was geweldig bezoek!
Dinsdag beginnen Brenda en ik weer aan de lange en mooie reis terug naar huis. Zaterdag zwaaien we in Lusaka onze vrienden John en Antje uit. En zondag verwelkomen we Oom Harry weer in Solwezi.
Groetjes en liefs vanuit een tropisch heet, Aziatisch gekleurd Dar-Es-Salaam.
Ronald & Brenda

• 29 Oktober 2006 - 12:42

Floor:

Hee lieve Ronald, Brenda en Viola.
    Jasmijn en ik vonden het een geweldige verrassing,... een brief met tekening uit Solwezi. Jasmijn begrijpt inmiddels heel goed van hoe ver de brief is gekomen. We zijn druk bezig met foto's zoeken en terugknutselen. hihi. Alvast bedankt. Dikke kussen van Jasmijn en Floor

• 29 Oktober 2006 - 21:37

Hetty:

Hi lieve Ronald. Vanmiddag afscheid van oom H in pw. Was gezellig, waren wel 80 mensen! Dag lieve Brenda en R veel geluk, H
    Ook de groetjes van O Harry die is hier nu bij ons aan het pogen om contact te krijgen met zamnet.zm. Lukte niet. Ilya, tante Mia, Remco & fam. Mayke en Iris waren er ook. Oja ook nog Jolanthe & Rinus (heeft gezellig gesproken met ome Jos over Toyota Business enzo).Nou veel liefs van Oom Harry en je nichie xxx
    Zien elkaar de 5e nov. OH

• 30 Oktober 2006 - 13:04

Lia Vnk:

He vriend,
    Niets te melden dat pikken we niet haha.
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad met Peter en Dorine. We hoorden gisteren dat ze 's avonds zouden landen.
    Wij hebben gisteren afscheid genomen van kinderen en aanverwanten(vind ik steeds moelijker worden, ik hoop dat als ik in de triple 7 zit naar Cape Town dat ik daar geen last meer van heb.) Ook gisteren van OH afscheid genomen. wat een dag, was gisteren heel gezelly op de receptie van OH. Bas en vriedin ook mee!
    Nog een paar boodschappen doen en we gaan wo.morgen jippy
    tot mails, liefs ook voor Brenda
    Lia