MUKWA nu ook virtueel - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu MUKWA nu ook virtueel - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

MUKWA nu ook virtueel

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

13 Augustus 2006 | Nederland, Hillegom

ww.mukwaoriginals.nl

Beste vrienden en vriendinnen van onze stichting EIGEN BENEN; we hebben goed nieuws!
Er is een nieuwe site in de lucht die het project duidelijk toelicht. Kijk op deze site en je zult nog meer begrijpen waar we mee bezig zijn: ww.mukwaoriginals.nl
MUKWA is de naam van de boom én dus ook de houtsoort die we gebruiken voor de meubelproductie. En het is allemaal ORIGINEEL, dus vandaar de naam.
Nog twee weken en ik vertrek weer naar het mooie Zambia om de projecten te volgen.
Ook deze reis krijg ik bezoek van vrienden en vriendinnen: John en Antje gaan twee maanden ondersteunend werk doen in Kasempa. Mijn jeugdvriend Peter en zijn vriendin Dorine willen ervaren wat mij, buiten de liefde voor Brenda, in Zambia trekt.
In de komende maanden zal ik jullie via deze unieke site weer op de hoogte blijven houden van alles wat ik meemaak.
Liefs
Ronald

• 13 Augustus 2006 - 20:43

Igor Lemmen:

Hi Ronnie,

ben weer terug uit Bretagne. Gaan we nog wat afspreken voor je voor 4 MAANDEN toch wel redelijk onbereikbaar bent. Behalve virtueel dan he...

Effe bellen deze week?

bereknuffel van mijn.

• 20 Augustus 2006 - 10:14

Jose:

Ronald ben je toevallig, voordat je weggaat, in de buurt van Langweer?

• 28 Augustus 2006 - 14:29

Frans De Hoyer:

Beste Ronald,

Ik wens jou en Brenda ongeloofelijk veel plezier toe. Spreek je later.

Succes

• 01 September 2006 - 13:44

Marleen Pater:

Ronald,
    heel veel succes en ik blijf op de hoogte van je avonturen via deze snelweg, leuk hoor!'
    groetjes