MUKWA nu ook virtueel - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu MUKWA nu ook virtueel - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

MUKWA nu ook virtueel

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

13 Augustus 2006 | Nederland, Hillegom

ww.mukwaoriginals.nl

Beste vrienden en vriendinnen van onze stichting EIGEN BENEN; we hebben goed nieuws!
Er is een nieuwe site in de lucht die het project duidelijk toelicht. Kijk op deze site en je zult nog meer begrijpen waar we mee bezig zijn: ww.mukwaoriginals.nl
MUKWA is de naam van de boom én dus ook de houtsoort die we gebruiken voor de meubelproductie. En het is allemaal ORIGINEEL, dus vandaar de naam.
Nog twee weken en ik vertrek weer naar het mooie Zambia om de projecten te volgen.
Ook deze reis krijg ik bezoek van vrienden en vriendinnen: John en Antje gaan twee maanden ondersteunend werk doen in Kasempa. Mijn jeugdvriend Peter en zijn vriendin Dorine willen ervaren wat mij, buiten de liefde voor Brenda, in Zambia trekt.
In de komende maanden zal ik jullie via deze unieke site weer op de hoogte blijven houden van alles wat ik meemaak.
Liefs
Ronald

  • 13 Augustus 2006 - 20:43

    Igor Lemmen:

    Hi Ronnie,

    ben weer terug uit Bretagne. Gaan we nog wat afspreken voor je voor 4 MAANDEN toch wel redelijk onbereikbaar bent. Behalve virtueel dan he...

    Effe bellen deze week?

    bereknuffel van mijn.

  • 20 Augustus 2006 - 10:14

    Jose:

    Ronald ben je toevallig, voordat je weggaat, in de buurt van Langweer?

  • 28 Augustus 2006 - 14:29

    Frans De Hoyer:

    Beste Ronald,

    Ik wens jou en Brenda ongeloofelijk veel plezier toe. Spreek je later.

    Succes

  • 01 September 2006 - 13:44

    Marleen Pater:

    Ronald,
    heel veel succes en ik blijf op de hoogte van je avonturen via deze snelweg, leuk hoor!'
    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 347539

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: