Bijna 20.000 pageviews - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Bijna 20.000 pageviews - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Bijna 20.000 pageviews

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

12 November 2005 | Nederland, Heemstede

Ik heb net de berichten van de afgelopen week allemaal onder elkaar gezet: als een soort dagboek. Het is prachtig om het terug te lezen. We hebben met z'n allen inderdaad veel gedaan en veel beleefd.
Samen met mijn vrienden kunnen we trots zijn op de bijna twintigduizend pageviews. Onder de lezers is ook druk gecommuniceerd: steeds kwamen er nieuwe geïnteresseerden op de mailinglist.
Helaas iets minder (geen) foto's op het eind. De dieven kijken nu hun ogen uit naar alle plaatjes op het toestel.......
Als laatste, écht laatste plaatje, zal ik vol trots de poortdeur tonen van mijn "to-be-guesthouse" in Solwezi. Ook de werkers zijn trots dat ze hun Zambia-kleuren omhoog mogen houden.
Voor iedereen geldt: "Shikenu mwanu", wat in de Lunda-taal betekent: "Welkom in mijn nederig huis".
En wat betreft de afstand: it's JUST THERE!

• 12 November 2005 - 09:51

Lia:

Zo, jij wij was al vroeg uit de veren. Nou, ik dus niet en John ook niet. Fijn om mijn vent weer thuis te hebben. En wat een verhalen,hij is nog steeds niet uitgepraat. En we hebben gisteren maar een biefstukje gebakken, want John had geen zin in kip. Gek he
    fijn weekend
    groetjes uti Hillegom

• 12 November 2005 - 11:20

John Vink:

beste kijkers en schrijvers: wij zijn weer in Holland! hebben een fantastische reis gehad. Veel gezien maar vooral veel geleerd van de gehandciapten daar! de woon- en leefomstandigeheden: erbarmelijk dus ........daar gaan wij als stichting "op eigen benen" wat aan doen. Jullie horen nog van ons!
    en reuze bedankt voor jullie ondersteuning via het internet. verrassend om te zien hoeveel keer er naar ons en de doelen van onze stichting is gekeken. tot ziens of hoors

• 12 November 2005 - 11:39

Duco:

Welcome back!

• 12 November 2005 - 13:24

Saskia:

We hebben gisteren alle video beelden gezien en de daar bij behorende verhalen.Het geeft een goed beeld hoe het daar is en wat jullie hebben meegemaakt. J en P hebben genoten van het heerlijke hollandse eten en de aandacht van hun family en vrienden.J heeft alweer afgesproken waneer hij gaat schaatsen en P wil weer graag aan het werk. Bedankt dat we dit avondtuur van zo dichtbij hebben mogen meemaken. GROETEN AAN IEDEREEN.............

• 12 November 2005 - 20:49

Floortje:

Lekker dat je er weer bent pap!
    Jasmijn is ook meteen weer helemaal in balans. Ze kan niet zo goed zonder opa.
    Ze heeft net een sinterklaasliedje gezongen en een wortel in de schoen gestopt.
    Ik heb je maar even gezien, kom volgende week de foto's bekijken.
    Kus

• 13 November 2005 - 09:20

Bas Vink.............:

Beste allemaal,

Just be there, nou dat gaan we wel zien volgend jaar.

all the best, Bas............

• 13 November 2005 - 21:13

ROB:

Beste Ronald,

bedankt voor de goede zorgen voor "P&J". Hun aanwezigheid bij jou was natuurlijk ook een vakantie voor ons. Alhoewel ze na terugkomst in Nederland nog steeds met hun handen eten, "J" een haan als wekker wil hebben, en "P" zijn klusbroek nog niet heeft uitgedaan bidden ze wel steeds 'voor' en 'na' het eten. Het is voor de mannen een fantastische ervaring geweest. Nogmaals dank voor de goede zorgen en vanaf schipholtijd 07.00uur / 11-11-2005 nemen wij het weer van je over.
    Groet en dank, Rob.