Brenda jarig - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Brenda jarig - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Brenda jarig

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

25 Januari 2010 | Zambia, Solwezi

Vanuit een hotel omdat er thuis weer eens geen internet is.

Lieve mensen,
Gisteren vroeg op, half zeven lekker buiten fietsen op de hometrainer, kop thee op de veranda en toen Brenda wakker gemaakt, “Lang zal ze leven” gezongen, cadeau en kaarten overhandigd en het verjaarsgevoel was geheel aanwezig! In de namiddag visite, taart, barbeque en veel bier en dansen. Het was super: Brenda had de beste verjaardag ever!!
Dit is maar een kort verhaaltje, maar wel met veel foto’s want er gebeurd veel in en om het huis. Zo zijn er nogal wat beestjes, van vlinders tot slangen, en zijn we een terras aan het aanleggen. Ook is de massage ruimte af: inclusief zelfgemaakte tafel en rieten jalouzien. De vele regen zorgt voor een onvoorstelbare groei van gras en planten. Het is soms adembenemend mooi, zoals vanmorgen toen de zon opkwam door een dunne mist die over de rivier hing.
Geniet van de plaatjes, zoals jullie ook genieten van de sneeuw en de heerlijke echte winter. Ik mis de winterkost, de erwtensoep en hutspot. Kom ik straks in augustus wel inhalen!
Love and care,
Ronald en uiteraard ook van Brenda

• 25 Januari 2010 - 21:13

Trudy En Fans:

dear Brenda,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag,ik wilde het Bert laten doen in zijn beste spreekengels maar ben bang dat de mensen die het lezen er wat van denken,
    heel veel goede jaren met elkaar en ik zorg wel voor de snert van de zomer,

liefs van ons allemaal,

Trudy

• 26 Januari 2010 - 07:42

Jose Tromp:

Brenda, van harte gefeliciteerd alsnog met je 38e verjaardag! Big Holland Hugs Prachtige foto's , gewoon een paradijsje op aarde.Liefs van ons allen hier uit Driehuis. Tom Jose Job ( vandaag jarig!) Sem en Lotte

• 26 Januari 2010 - 08:09

Jose:

Brenda van harte gefeliciteerd. Ja wat wordt het allemaal mooi. Alleen die slangen he!! Ja Ronald ik geniet ongelooflijk van deze winter, sneeuw en heb al veel geschaatst in Ankeveen, op de Loosdrechtse en Nieuwkoopse plassen. Ga nu naar Biddinghuizen (kunstijsbaan van 5 kilometer). Zon sneeuw en een gevoelstemperatuur van - 17 graden. Ja wat ik doe mezelf aan. Maar toch oh zo heerlijk dat schaatsen. Kus

• 26 Januari 2010 - 19:45

Ome Jos En Tante Mie:

Hartelijk gefeliciteerd met Brenda's verjaardag! We hebben de mooie en leuke foto's bekeken. Eeen mooie Hollands-Zambiaanse verjaardagsviering met een heuse verjaardagstaart. Wellicht missen jullie de kou en de erwtensoep; wij zouden het wel weer even zo warm als bij jullie willen hebben. Harelijke groeten,
    ome Jos en tante Mien uit Bennekom

• 02 Februari 2010 - 21:14

Sarah:

Wat ziet het er fantastisch uit....!!! Can not believe how much has changed (read, how much you two, with help of course, have done...!!!) amazing and unbelievable.. I can not believe it is the same place I last saw in November when I left... I am so happy to hear that you had such a wonderful day Brenda!!! Lots of love and keep enjoying your beautiful life together!! xxxxx

• 09 Februari 2010 - 21:24

Peter En Maya:

Lieve Ronald en Brenda,

Alsnog van harte proficiat met de verjaardag van Brenda.Bedankt voor de lieve mails en prachtige foto's. Goed dat je de fotoboeken in herrinering brengt, is leuk om met omadag op 12 maart weer in te kijken.
    Met Peter gaat het goed, maar de bloeddruk blijft nog steeds schommelen,dus we zullen nog even geduld moeten hebben voordat er geopereerd kan gaan worden.Intussen zijn de zakelijke perikelen achter de rug en genieten we ervan zoals Han en Peter van Saase nu aan de Marconistraat met veel plezier, het razend druk hebben. Het Öpen Huis"werd druk bezocht en ook Hans, Theo en Jacco waren van de partij. Intussen is ook ons pandje aan de Satellietbaan verkocht en gaan we van ons pensioen genieten.
    Wordt vervolgd...
    Groetjes ,
    Peter en Maya

• 21 Februari 2010 - 17:30

Liesbethtoet@hotmail:

Beste Ronald wij willen deze zomer naar Mpongwe komen en wij willen ook meer van Zambia zien.In welke plaatsen heb je een vakantieverblijf wij komen met 4 personen vr gr liesbeth