Changing of the Year - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Changing of the Year - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Changing of the Year

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

10 Januari 2010 | Zambia, Solwezi

lieve mensen,
dit is een berichtje om te laten weten dat we het goed hebben, deze eerste tien dagen van 2010, maar dat wij nog steeds geen internet hebben, dus ook geen Skype, en dus ook geen verrassende gesprekken in dit nieuwe jaar.
Gelukkig kan ik deze zondag weer even bij een bedrijfje op internet en een teken van leven geven. We hopen dat we snel weer thuis op het WereldWijde Web zijn aangesloten. Met een beetje geluk voor woensdag, wanneer we via Kitwe (waar we Oom Harry ophalen) naar Lusaka rijden om de Nederlandse Nieuwjaars receptie ij te wonen, en uiteraard tegelijk inkopen voor de winkel te doen...... en..... wat voorraad wijn en kaas in te slaan. we hebben het goed: zelfs zonder internet! Maar eerlijk waar... we missen de gesprekken via Skype, zeker met Mama Mia,Aniek, Ilya en Dion!
Love and care,
Ronald & Brenda

PS: met dank voor de vele aandacht, want er staan 41 Emails bij onze provider klaar om binnen te halen. Na Lusaka trip, 16e zijn we terug, gaan we reageren!

• 10 Januari 2010 - 16:09

John En Antje:

fijn om zo even contact te hebben. Inderdaad jammer voor jullie dat je geen gesprekken kunt voeren. We mailen wel nadat jullie al die berichten hebben gelezen.
    liefs

• 11 Januari 2010 - 10:03

Mama Mia :

jammer maar tel. kan wel dus proberen hier oke groet uit het besneeuwde land , xxx

• 11 Januari 2010 - 16:56

Brigitte:

het lijkt mij geweldig, zo veel dagen zonder internet.... en e-mails!
    een mooi, liefdevol nieuwjaar Ronald.
    wij hebben ook weer kunnen proeven van het afrikaanse leven.... mon dieu, dat valt niet altijd mee...
    liefs