VIRTUELE INBREKERS - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu VIRTUELE INBREKERS - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

VIRTUELE INBREKERS

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

23 Januari 2009 | Zambia, Solwezi

Lieve mensen, het is te triest voor woorden, maar er zijn zelfs inbrekers die niet fysiek spullen weghalen, maar virtueel. D'r was dus een "grappenmaker" die in October het grootste deel van m'n adresboek van deze website heeft verwijderd. Daar ben ik nu pas achtergekomen: ik kreeg 'n beetje weinig reactie op de laatste stukjes proza van 2008.

Allereerst was er de speech van Brenda, die was uitgenodigd om voor een grote groep schoolverlaters te praten over haar carriere. Hierover kun je lezen op:
http://eigenbenen.waarbenjij.nu/index?page=message&id=2740148

En een verhaal over de snelheid waarmee het regenwater verdampt.
http://eigenbenen.waarbenjij.nu/index?page=message&id=2769433

En op de laatste dag van het jaar had ik nog een kort verhaaltje over de onberekenbare economie: zelfs in Zambia!
http://eigenbenen.waarbenjij.nu/index?page=message&id=2802811

Uiteraard kun je de verhalen ook aanklikken in een kolom aan de linkerzijde van deze website.

Sommige stukken tekst zijn als mosterd na de maaltijd, maar goed, ik ben ook 50 geworden, dus aan die mosterd ben ik al goed gewend!

Veel plezier aan het lezen en tot de volgende maand!

Lieve groet,
Ronald c.s.




  • 23 Januari 2009 - 07:41

    Lia:

    Dear Ronald,

    We zijn nog steeds op de hoogte van alles wat reilt en zeilt daar in Zambia en nu ook hier.

    Zien we je nu nog.We bellen! groet lia

  • 24 Januari 2009 - 18:25

    Hans En Marielle:

    Hoi Ronald het was inderdaad "rustig" maar we zijn nu weer geheel op de hoogte door terug te bladeren. Je bent nu weer in de buurt?

    groetjes en liefs aan allemaal
    Hans&Marielle

  • 02 Februari 2009 - 11:37

    Ed Kenter:

    goede reis.
    Zoals eerder besproken, de koffie staat klaar, als je moe bent van het kofferpakken en aan een pauze toe bent

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 347621

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: