VIRTUELE INBREKERS - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu VIRTUELE INBREKERS - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

VIRTUELE INBREKERS

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

23 Januari 2009 | Zambia, Solwezi

Lieve mensen, het is te triest voor woorden, maar er zijn zelfs inbrekers die niet fysiek spullen weghalen, maar virtueel. D'r was dus een "grappenmaker" die in October het grootste deel van m'n adresboek van deze website heeft verwijderd. Daar ben ik nu pas achtergekomen: ik kreeg 'n beetje weinig reactie op de laatste stukjes proza van 2008.

Allereerst was er de speech van Brenda, die was uitgenodigd om voor een grote groep schoolverlaters te praten over haar carriere. Hierover kun je lezen op:

En een verhaal over de snelheid waarmee het regenwater verdampt.

En op de laatste dag van het jaar had ik nog een kort verhaaltje over de onberekenbare economie: zelfs in Zambia!

Uiteraard kun je de verhalen ook aanklikken in een kolom aan de linkerzijde van deze website.

Sommige stukken tekst zijn als mosterd na de maaltijd, maar goed, ik ben ook 50 geworden, dus aan die mosterd ben ik al goed gewend!

Veel plezier aan het lezen en tot de volgende maand!

Lieve groet,
Ronald c.s.

• 23 Januari 2009 - 07:41

Lia:

Dear Ronald,

We zijn nog steeds op de hoogte van alles wat reilt en zeilt daar in Zambia en nu ook hier.

Zien we je nu nog.We bellen! groet lia

• 24 Januari 2009 - 18:25

Hans En Marielle:

Hoi Ronald het was inderdaad "rustig" maar we zijn nu weer geheel op de hoogte door terug te bladeren. Je bent nu weer in de buurt?

groetjes en liefs aan allemaal
    Hans&Marielle

• 02 Februari 2009 - 11:37

Ed Kenter:

goede reis.
    Zoals eerder besproken, de koffie staat klaar, als je moe bent van het kofferpakken en aan een pauze toe bent