Getrouwd!! - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Getrouwd!! - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Getrouwd!!

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

01 Augustus 2007 | Zambia, Solwezi

Lieve familie, vrienden en vriendinnen in Nederland, heus waar, afgelopen zaterdag hebben we, in het bijzijn van de kinderen, het document in het gemeentehuis van Solwezi ondertekend. We genieten nu van rust met de kinderen en schrijven later meer.
Onze vrienden Eric, Caroline en Sophie, die hier ook getuigen van het huwelijk waren, zullen later deze week foto's op deze site zetten.
Geniet ervan!!
6 januari in principe een welkomstborrel met dans in Hillegom (da's Nederland!).
We hebben wat klachten gekregen over onbereikbare mobiel. Zoals eerder geschreven is er een nieuw nummer:
00260-(0)97-7974649
Goedkoop bellen doe je door eerst vanaf een vaste lijn 0900-1533 te draaien.

Liefs van dit nieuwe gezin van zes.
Ronald, Brenda, Aniek, Ilya, Dion en Viola

• 01 Augustus 2007 - 17:46

Geke:

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop jullie huwelijkscadeau snel persoonlijk te brengen....

• 01 Augustus 2007 - 18:11

Ruud:

Hi Brenda and Ronald,

Just married ! Much happiness and healthy
    for both of you !

See you later.

Greetings,

Ruud, Nancy, Nick and Dennis.

• 01 Augustus 2007 - 18:34

Harry,Marian:

Wij wensen jullie voorspoed en geluk.

Groeten uit Hillegom,
    Harry Marian KImCathy en Bryan

• 01 Augustus 2007 - 18:58

Brigitte:

nogmaals heel veel geluk gewenst! snel nu de foto's op de site, zodat wij ook kunnen (na)genieten hier.

hartelijke groet!!!

• 01 Augustus 2007 - 19:17

Loes Matthieu:

Van harte gefeliciteerd en nog vele goede jaren in Zambia. Wij gaan in december naar Kinke in Malawi. Volgens mij lijken Malawi en Zambia veel op elkaar. Heerlijke landen en aardige mensenen heel veel armoede.
    Groeten Loes en Matthieu

• 01 Augustus 2007 - 19:28

Wim En Gretha:

Lieve Ronald, Brenda en kinderen, Van Harte Gefeliciteerd met jullie Huwelijk! Wij wensen jullie vele gelukkige en gezonde jaren met elkaar toe!
    Lieve groeten uit Zeeland.

• 01 Augustus 2007 - 20:13

Annelies:

Lieve Ronald,Brenda en natuurlijk ook de kids!! Van harte gefeliciteerd,ik wacht met smart op de foto's om mee te genieten. Wat ik niet in je verhaal lees; Hoe vond je het zelf, vond je het leuk,emotioneel, te druk, te leuk,kortom,jou eigen belevenissen wil ik weten.
    Voor jullie beiden samen wens ik natuurlijk het allerbeste, maar dat wist je al!!
    dikke kus (of mag dat niet meer nu je een getrouwde man bent?)
    Annelies en natuurlijk ook van hielke en jorda

• 01 Augustus 2007 - 20:18

Anja:

Hi Ronald and Brenda,

Just married!!!! We wish you al the best for the future and hope to see you in January!!!!!

Greetings Anja and family

• 01 Augustus 2007 - 21:55

Dion En Fam.:

He kanjers, van harte gefeliciteerd allebij. Ik hoop dat het jullie gaat brengen waar je het altijd al over hebt. Heel veel geluk en liefde toegewenst vanuit bijna de andere kant van de wereld. Belize (34 graden).
    Dion Ellen en kids!

• 01 Augustus 2007 - 21:55

Dion En Fam.:

Dion Ellen en kids!

• 02 Augustus 2007 - 06:47

John En Antje:

Wat een prachtige foto's , vooral de kleurencombinatie van de bloemen en kleding. Heel mooi. Toch even voor ons ook mee genieten. Bedankt en nogmaals veel geluk.

• 02 Augustus 2007 - 08:47

Angelica :

Hoi Brenda en Ronald,

Van harte gefeliciteerd en heel veel gezondheid en geluk gewenst!

Groetjes en tot kijk!

• 02 Augustus 2007 - 18:09

Lottie:

Prachtige foto's van een knap stel op THE day. Nogmaals proficiat en vele jaren van voorspoed en geluk toegewenst!!

• 02 Augustus 2007 - 18:47

Inge Versteegh:

he Ronald and Brenda, upon return of our holiday, we read this wonderful news.. Our sincerest congratulations to all of you!!!

With love,
    Richard & Ing

• 02 Augustus 2007 - 23:22

Igor:

Hi Ronald and Brenda! Congratiolations and much, cery much happiness and joy!

Pictures look great. Must have been a lovely day. Wish I was there :)

love, igor

• 06 Augustus 2007 - 07:30

José Brouwer:

Hallo Ronald en Brenda,

Van Harte Gefeliciteerd en aan de foto's te zien hebben jullie een geweldige dag gehad!
    Ik wens jullie alle geluk, plezier en liefde toe!

Een hartelijke groet, José

• 07 Augustus 2007 - 11:18

LIly:

YEAHHHHHHHHHHHHHHHH
    Geweldig voor jullie
    Wat zien jullie er happy en mooi uit
    Ik wens jullie alle geluk en liefde van de wereld.
    Heel veel liefs Ed, Jurjen, maxime en lily

• 09 Augustus 2007 - 21:38

Rob De Groot:

Hey Ronald, Brenda en kinderen,

Eindelijk is het zover... Van harte gefeliciteerd en ontzettend veel geluk samen! Op de eerste foto's zie je al dat jullie gelukkig zijn; houwe zo!!

Greetz

• 24 Augustus 2007 - 14:56

Rebecca:

brenda you like beautifull just like ronald
    my congratulations to you both!
    i hope this life brings you much joy an d happiness together
    see you in lusaka
    lots of love