Terug naar Zambia - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Terug naar Zambia - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Terug naar Zambia

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

19 Maart 2007 | Nederland, Hillegom

Lieve vrienden en vriendinnen, familie, relaties, sponsors en alle bekenden,

Vandaag vlieg ik weer naar Zambia. Mijn werkvergunning is rond en zoals iedereen inmiddels wel zal weten gaan Brenda en ik op 28 juli trouwen. Hiervan zullen in ieder geval onze kinderen en enkele vrienden getuige zijn! Deze mail is tevens een uitnodiging voor iedereen: er zijn inmiddels vele pensions in het onstuimig groeiende Solwezi!
De tweede helft van mijn leven zal zich naar alle waarschijnlijkheid in Zambia afspelen.
Goed nieuws: de komende jaarwisseling komen Brenda en ik in Nederland vieren.

Opnieuw is dit verblijf in Nederland omgevlogen. Vele van jullie had ik zo graag persoonlijk bezocht en meer aandacht gegeven. Ieder nadeel heeft ook een voordeel (of is het andersom?), want ik prijs me gelukkig dat ik zoveel warme mensen om me heen heb. Weet dat ik met regelmaat aan ieder van jullie denk: zelfs aan de tandarts! Excuses als ik jou/u niet heb kunnen ontmoeten in de afgelopen tien weken.

Zo af en toe wat nieuws en roddels uit Nederland ontvangen is altijd leuk. (geen bestanden groter dan 100kB svp!!)
Het nieuwe Email-adres is:

00-260-(0)95-413213 of
00-260-(0)8-821343
Via Teledump kun je bellen voor €0,15/min
Draai dan eerst 0900-1533

De nieuwe website voor de stichting is af. Zet ook www.eigenbenen.nl bij uw favorieten!

Ik wens jullie allemaal een kleurrijke lente en warme, bijna Afrikaanse zomer, een gezellige Sinterklaas en Kerst en wellicht tot ziens rond de jaarwisseling of eerder in Zambia!

Liefs
Ronald

• 19 Maart 2007 - 07:18

Angie:

Heel veel geluk in Zambia Ronald!! Succes met je project..en groetjes voor al je dierbaren in Zambia.

Ik heb ondertussen spullen voor je ingezameld,ik geef je een belletje.
    Wie weet tot in juli..2007!!
    Het vordert gestaag hier.
    liefs Angie

• 19 Maart 2007 - 17:23

Mia :

goede reis gehad en het gewicht goed?liefs mam

• 19 Maart 2007 - 18:42

Anja:

Ronald,heel veel geluk in Zambia!!! Heel veel succes met je projecten en laat even weten wat voor spullen je graag wilt hebben,dan ga ik mijn best voor je doen!!! Hopelijk zien wij elkaar rondom Kerst 2007!!!!!
    veel liefs van Anja

• 19 Maart 2007 - 21:41

John En Antje:

Lieve Ronald, vanavond zei John zo tegen achten; hij is de lucht in. We zaten op de thee bij John's ouders en ik wist natuurlijk meteen wat hij bedoelde. Veel succes, liefs voor Brenda, Viola, Dora en alle andere bekenden. Ook voor David en bekenden in Kasempa.
    liefs en we houden kontakt door de mail.

• 24 Maart 2007 - 18:14

Wim En Gretha:

Hallo Ronald en Brenda, We wensen jullie weer succes met alle projecten en een fijne voorbereidingstijd tot jullie huwelijk. Lieve groetjes uit Zeeland.