Michael en Holland Guest House - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Michael en Holland Guest House - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Michael en Holland Guest House

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

26 Januari 2007 | Nederland, Heemstede

Lieve mensen,
een korte update over twee "projecten".

Michael is vorige week geopereerd en hersteld naar behoren. Ik heb David en Michael nét aan de telefoon gehad: vrolijke stemmen! Michael eet en drinkt weer als vanouds. Alleen het plassen vergt nog veel oefening. Daar zal hij veel op moeten trainen. Via de telefoon is het moeilijk te verstaan wat er bedoeld wordt. Zelfs David kon het met zijn perfecte Engels niet goed verwoorden. Dus hóé hij moet trainen is mij niet duidelijk geworden. Als de wond goed geheeld is mag Michael weer terug naar Kasempa. De verwachting is dat dit de eerste dagen van februari zal lukken.

Een andere update betreft de uitbreiding van het Holland Guest House. Door een grote donatie van de LIONS Bollenstreek, in samenwerking met Cordaid en Wilde Ganzen, is Oom Harry met volle kracht aan het werk om de nieuwe kamers zo snel mogelijk verhuurbaar te hebben. Zoals het er nu uitziet zal dat medio mei het geval zijn.
Het tempo ligt nu iets lager: er is in Zambia geen vorstverlet maar wel regenverlet! Deze regentijd kenmerkt zich door enorm hevige regenval. Zo erg dat een muur die je net hebt gemetseld door de regenbui wordt weggespoeld. Op de bijgaande foto kun je zien dat er stug wordt doorgewerkt. Op naar het pannenbier!
Ik hoop dat dát eind maart het geval zal zijn, want dan kan ik zelf ook meegenieten.

Lieve groet
Ronald

• 27 Januari 2007 - 00:06

Igor Lemmen:

eind maart alweer... snel elkaar maar weer es zien dan! Pannenbier? wazda?

• 27 Januari 2007 - 06:53

An:

Wauw klinkt goed, lekker dat het zo goed is gegaan.Tot volgende week!
    Leuk weekend!!Dan gaat het dak erop en drinken ze bier op de pannen die goed liggen!! Igor.
    greetz.

• 27 Januari 2007 - 12:22

Brigitte:

allebei goed nieuws! succes!

• 29 Januari 2007 - 18:33

Wim En Gretha:

Hallo Ronald, Fijn om zulk goed nieuws te lezen over Michael.Zijn al die kaarsjes niet voor niets gebrand.Je tijd hier in Nederland gaat weer al aardig opschieten maar fijn dat het met het Guesthouse voorspoedig gaat. Groeten uit Zeeland.

• 11 Februari 2007 - 23:01

John Vink:

het heeft even geduurd maar.........
    hulde aan de web-
    disigner