We zijn d'r weer - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu We zijn d'r weer - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

We zijn d'r weer

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

16 Mei 2006 | Nederland, Hillegom

hoi allemaal,
"we" zijn weer even in Nederland.
Teveel verhalen over Zambia om nu op te schrijven. Zijn er geinteresseerden dan hoor ik het wel en kom ik het graag 's vertellen en toelichten met mooie foto's.
Eerst alles op me in laten werken, genieten van de lange avonden en dan zal ik wel weer 's wat schrijven.
De 28ste augustus vlieg ik weer terug. Dus nu genieten van de Nederlandse zomer.
Hartelijke groet,

Ronald

06-54320794

  • 16 Mei 2006 - 17:32

    Lia Vink:

    He grootje,
    Ben je er weer, dat wist ik niet haha. we maken een afspraak voor volgende week. Succes vanavond.
    groet.

  • 16 Mei 2006 - 17:43

    John En Antje:

    Gelijk heb je, eerst landen en dan komt wel weer om alles te delen.
    tot gauw en dan horen we de verhalen en gaan we afspraken maken.
    liefs

  • 17 Mei 2006 - 07:13

    Igor:

    Hi Ronald,

    welkom terug in lente-actig NL. Fijn je weer wat dichterbij te hebben. We zien elkaar de 25e bij de African Mamma's! Ben idd benieuwd naar verhalen én foto's...

  • 29 Mei 2006 - 21:26

    Hetty:

    Hoi Ronald. Blij dat je weer veilig aangekomen bent op je vakantie-adres. Geniet van de nederlandse zomer, ik kom je vast wel weer 'ns tegen in het Pannenland. Groetjes!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 347555

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: