We zijn d'r weer - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu We zijn d'r weer - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

We zijn d'r weer

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

16 Mei 2006 | Nederland, Hillegom

hoi allemaal,
"we" zijn weer even in Nederland.
Teveel verhalen over Zambia om nu op te schrijven. Zijn er geinteresseerden dan hoor ik het wel en kom ik het graag 's vertellen en toelichten met mooie foto's.
Eerst alles op me in laten werken, genieten van de lange avonden en dan zal ik wel weer 's wat schrijven.
De 28ste augustus vlieg ik weer terug. Dus nu genieten van de Nederlandse zomer.
Hartelijke groet,

Ronald

06-54320794

• 16 Mei 2006 - 17:32

Lia Vink:

He grootje,
    Ben je er weer, dat wist ik niet haha. we maken een afspraak voor volgende week. Succes vanavond.
    groet.

• 16 Mei 2006 - 17:43

John En Antje:

Gelijk heb je, eerst landen en dan komt wel weer om alles te delen.
    tot gauw en dan horen we de verhalen en gaan we afspraken maken.
    liefs

• 17 Mei 2006 - 07:13

Igor:

Hi Ronald,

welkom terug in lente-actig NL. Fijn je weer wat dichterbij te hebben. We zien elkaar de 25e bij de African Mamma's! Ben idd benieuwd naar verhalen én foto's...

• 29 Mei 2006 - 21:26

Hetty:

Hoi Ronald. Blij dat je weer veilig aangekomen bent op je vakantie-adres. Geniet van de nederlandse zomer, ik kom je vast wel weer 'ns tegen in het Pannenland. Groetjes!