ff kort - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu ff kort - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

ff kort

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

12 April 2006 | Zambia, Solwezi

De laatste dagen zoveel meegemaakt, dat ik nu alvast meld dat er ’n stroom van mail op jullie af gaat komen. Ik zal in de titelregel aangeven waar het verhaal over gaat, zodat jullie niet alles hoeven te lezen. Je kunt kiezen over welk onderwerp je meer wilt weten. Kortgezegd gaat het mij uitstekend en begint het nu druk te worden. Het lijkt erop of ik een kolkende trechter terecht ben gekomen: Kasempa project, financiën met de Holland Disabled kortsluiten, gesprekken met de familie van Brenda, electriciteit in onze huurhuizen, Mukwa-stoelen loopt super en Hugo blijft misschien wel langer, veel geleerd door de fotoshoots van Vivianne, afbouwen van het allereerste huis nadert de laatste verfstreken en ik raak steeds meer thuis in mijn toekomstige woonplaats Solwezi. Uiteraard mis ik ook mijn vrienden en familie in Nederland. Maar ja, er is maar één Ronald de Groot: misschien maar goed ook??!! 15 mei ben ik weer in Nederland om daar weer aandacht te geven. Veel leesplezier aan de volgende serie verhalen!

  • 13 April 2006 - 15:06

    John Vink:

    ha die ronald,
    leuk dat je weer terugkomt!
    kan je mooi op 16 mei een presentatie houden bij de Lionsclub

    groet

    john

  • 14 April 2006 - 08:25

    Aart:

    Ja, 1 Ronald is ruimschoots genoeg. Ha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 347621

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: