ff kort - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu ff kort - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

ff kort

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

12 April 2006 | Zambia, Solwezi

De laatste dagen zoveel meegemaakt, dat ik nu alvast meld dat er ’n stroom van mail op jullie af gaat komen. Ik zal in de titelregel aangeven waar het verhaal over gaat, zodat jullie niet alles hoeven te lezen. Je kunt kiezen over welk onderwerp je meer wilt weten. Kortgezegd gaat het mij uitstekend en begint het nu druk te worden. Het lijkt erop of ik een kolkende trechter terecht ben gekomen: Kasempa project, financiën met de Holland Disabled kortsluiten, gesprekken met de familie van Brenda, electriciteit in onze huurhuizen, Mukwa-stoelen loopt super en Hugo blijft misschien wel langer, veel geleerd door de fotoshoots van Vivianne, afbouwen van het allereerste huis nadert de laatste verfstreken en ik raak steeds meer thuis in mijn toekomstige woonplaats Solwezi. Uiteraard mis ik ook mijn vrienden en familie in Nederland. Maar ja, er is maar één Ronald de Groot: misschien maar goed ook??!! 15 mei ben ik weer in Nederland om daar weer aandacht te geven. Veel leesplezier aan de volgende serie verhalen!

• 13 April 2006 - 15:06

John Vink:

ha die ronald,
    leuk dat je weer terugkomt!
    kan je mooi op 16 mei een presentatie houden bij de Lionsclub

groet

john

• 14 April 2006 - 08:25

Aart:

Ja, 1 Ronald is ruimschoots genoeg. Ha!