Bussen, bussen, bussen..... - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Bussen, bussen, bussen..... - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Bussen, bussen, bussen.....

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

20 Oktober 2005 | Zambia, Solwezi

jazeker, de bus is een groot onderdeel van onze reis. "P" was op tijd terug gevonden onder aan de waterval en kon dus mee met de bus terug naar Lusaka. Daar een korte overnachting om vervolgens vanmorgen om 3.45 uur op het busstation de bus naar Solwezi te nemen. Patrick is zó van het busreizen gaan houden dat hij sterk overweegt om een ouwe gele NZH-bus te kopen om van daaruit zijn klusbedrijf uit te gaan breiden. Het bussie wat hij nu heeft is écht te klein: daar kan hij niet meer aan wennen!
Even voor twee uur waren we weer "thuis" in Solwezi en werden daar verwelkomd door een enthousiaste Ome Harry en Brenda. Beiden met een stukje eigen belang. Brenda voor de liefde en Ome Harry voor de boodschappen die P&J hebben meegebracht. Het lijstje is behoorlijk ingewilligd, want het overgewicht was zoveel dat Patrick moest bijbetalen. Vanavond uitpakken en nu eerst eten!
Vanmiddag snel bezoekje aan mijn huis en ook nog gezwommen in de rivier. Niet allemaal hoor, Patrick is bang voor krokodillen en Jos moest écht bijkomen van de lange reis. Of zoals Sandra zo mooi zei: "Big boss is tired!"
Welterusten allemaal en tot de volgende mail.

• 20 Oktober 2005 - 17:39

John Vink:

laten jullie nog wat krokodillen voor mij over!
    lekker hoor! s'morgens om half vier met de bus naar solwesi! lekker koel nog en geen daglicht! komt allemaal goed
    groet en tot maandag

• 20 Oktober 2005 - 18:26

Rob:

Goed idee P, en gewoon in de DaCosta straat parkeren die bus, krijg je meteen weer contact met je buren. Is "J" de "Big Boss" ?? nee toch.
    Veel Plezier, mannen.

• 20 Oktober 2005 - 19:45

Saskia:

Wat een beproeving zo'n reis.Rusten jullie wel goed uit vooral jij pa,voor mij ben je BIG PA.

• 21 Oktober 2005 - 19:00

Wilton:

Blij dat ( P ) op tijd was, wij hadden allerlei heel nare gedachten o.a neushoorns,krokodellen, raften en wat je niet weet wat je daar tegen komt,en dan nog de moedige BIG boss(J)ik bewonder je,veel genoegen jongens.

• 21 Oktober 2005 - 20:53

René Van Rijn:

Patrick bang voor krokodillen? doe maar net of het lastige klanten zijn: Gewoon de B.. snoeren. Veel plezier en rusig aan.

• 22 Oktober 2005 - 14:01

Saskia:

Dus jullie eten toch potjekos en milliepap, ha ha ha!!!!!!!!!!!
    Leuke foto blij jullie te hebben gezien jullie zien er goed uit, P kijk wat vrolijker de volgende keer. LIEFS