Just There - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Just There - Reisverslag uit Lusaka, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Just There

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

14 Oktober 2005 | Zambia, Lusaka

yes! I shall do this mail in English, because my friend Joe Kaumba is sitting next to me. It's more friendly if he can read with me. We are going to do some shopping for our new idea of putting up business in driving workers up-and-down to the new mine-area. So first of all we have to know what a mini-bus will cost.
We are in Lusaka: Brenda, Sandra, Joe and me. Tomorrow our dear friends Patrick and Jos will arrive. Just had a phonecall from Patrick: he sounded only a bit nervous. No problem, guys, it's realy fun and easy going in Zambia. Don't bring to many clothes, because it's 38 degrees in the shade! Lovely!

OK, nu weten jullie weer iets van mij. Het was alweer even geleden. Geen foto's dit keer. Sluit je ogen en denk aan een vieze, zweterige dag, klem zittend tussen de Zambianen in een naar vis en vlees stinkende bus met een Nigeriaanse domme film op de monitoren in diezelfde bus en het volume op die ene stand die ze hier kennen: VOLUIT !!!
Allemaal de groetjes van ons allemaal.
Muji byepi!?

• 14 Oktober 2005 - 09:57

John Vink:

kan dat allemaal wel met die bezinetekorten?
    is trouwens wel een leuk idee: zo kunnen er wer een paar gehandicapten zinvol werk doen en ook nog een iets verdienen om daarmede hun eigen kost te betalen.

• 14 Oktober 2005 - 13:57

Wim En Gretha:

Hallo Ronald, weer tijd om alles van je bij te lezen, leuk hoor al je belevenissen! En wat een lieve hondjes.Groeten uit een heerlijk najaar vierend Zeeland.

• 15 Oktober 2005 - 07:37

Catherine:

Hi guys,
    You really have been busy, can't wait to hear about it all when you're back in Holland. We sent an e-mail to Brenda's add. Did you see it?Kyawama,twasanta mwane.

• 15 Oktober 2005 - 07:42

Lia Vink:

Hoi Ronald, Al zoveel gelezen van je bercihten tijd dat ik ook iets schrijf, volgens mij heb jij energie voor 20 want jijallemaal doet. Spannend, hoor!
    We haan nog ff bellen naar Jos en Patrick om hun een goede reis te wensen en mijn Johnnie heeft er ook helemaal zin in om het tweede vaderland van jou en OH te te leren kennen.
    Veel inspiratie en lieve groeten ook aan Brenda en OH, dag
    Lia Vink