Elk foordeel hep sijn nadeel. - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Elk foordeel hep sijn nadeel. - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Elk foordeel hep sijn nadeel.

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

08 Februari 2009 | Nederland, Heemstede

Lieve vrienden,
“Waarbenjij.nu” is een geweldig medium om met één druk op de knop iedere geïnteresseerde op de hoogte te houden van mijn ervaringen. Echter..........er is ook een nadeel omdat het medium soms ook dingen automatisch doet. Zoals het versturen van herinneringen wanneer iemand vertrekt uit of terugkeert naar Nederland.

Die laatste mail was dan ook verwarrend verrassend en niet mijn bedoeling. Ik wilde een paar weken "incognito" in Nederland zijn met maximale aandacht voor Ilya, Dion en mijn mama Mia. Nu is iedereen op de hoogte dat ik in NL ben. Is niet erg, maar denk niet dat ik wil onderduiken. Graag zou ik iedereen willen zien, spreken en ervaren hoe het met jullie allemaal gaat. Onmogelijk! En zeker nu zowel Ilya als Dion in hun examenjaar op het Coornhert zitten. Ik wil er voor hen zijn! Ze staan er goed voor en samen hebben we mooie weken achter de rug. Nu nog een week bij mama Mia: we zullen veel praten over de voorbereidingen voor haar reis in mei naar.........
....jazeker.......Solwezi!
Het wordt weer een jaar vol verrassingen en daarvan wil ik jullie op de hoogte houden en tevens blijf ik geïnteresseerd in jullie leven.

Op 15 februari vlieg ik weer terug naar Brenda, naar huis. Op bijgaande foto's kunnen jullie zien dat we druk aan 't werk zijn om jullie ook in Solwezi thuis te kunnen ontvangen.
Eind juni ben ik weer even in NL om de diploma-uitreikingen van Dion en Ilya bij te wonen: wéér een paar hoogtepunten in mijn leven!
We houden contact, via brief, telefoon of virtuele wereld! Bedankt voor al jullie contacten, reacties en aandacht in de afgelopen tijd.

Liefs,
Ronald

PS: de titelregel is een citaat van ’s werelds meest bekende Nederlander: Johan Kroif.

• 08 Februari 2009 - 09:30

Caroline :

Ha die Ronald, je hebt helemaal gelijk! Geniet ervan met Illebil en Dyon, het is een lekker stel! Ik dacht dat je hier was om een stel autobedrijven te redden van de ondergang, ach, misschien kan je dat ff meepikken? Kus, Caroline

• 09 Februari 2009 - 20:24

Han:

hallo ronald
    blij dat ik je weer gevonde heb er waren stuken aan mijn computer ik was de helft kwijt maar alles is nu weer oke fijne dagen nog en een goede reis weer naar zabia gaat er goed uitzien daar groetjes han