Tranen van weemoed.... - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Tranen van weemoed.... - Reisverslag uit Solwezi, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Tranen van weemoed....

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

03 November 2005 | Zambia, Solwezi

.... want we gaan over "vijf" minuten vertrekken uit Solwezi. We laten gave herinneringen en lieve mensen achter ons op weg naar nieuwe ervaringen in de twee dagen treinen door Zambia én Tanzania. Dan relaxen op Zanzibar zodat iedereen thuis in Nederland gezonde uitgeruste vrienden op Schiphol in de armen kan sluiten.
Houdoe!
CU!
Liefs!
Kussen!
Groeten met handen en voeten!

  • 03 November 2005 - 07:52

    Lia:

    Wat een pracht foto van Jos met de kinders uit Solwezi.
    Als jullie dit bericht lezen: Geniet van de dag
    (uitspraak uit Zuid Afrika)
    lieve groeten aan Ronald, John, Jos en Patrick

  • 03 November 2005 - 10:00

    Floortje:

    veel plezier mannen! Treinen door het prachtige landschap lijkt me ook geweldig. Dat zanzibar is ook geef straf, een vriendin van mij is net terug van haar huwelijksreis aldaar.
    Geniet!!!! XXXXXXXX

  • 03 November 2005 - 11:33

    Rob:

    Geweldige foto van Big Boss Joss, wat zullen jullie veel te vertellen hebben. Veel plezier in Zanzibar mannen, goede terugreis en tot op Schiphol.

  • 03 November 2005 - 14:57

    Saskia:

    Leuke foto Pa ik moest wel even een traantje weg pinken.Ben blij dat jullie gauw weer terug zijn 4 weken is erg lang.Geniet van jullie laatste week en wij staan vroeg op schiphol

  • 03 November 2005 - 15:47

    Wim En Gretha:

    Hallo Ronald en medereizigers, Wij wensen jullie weer een goede reis terug en we hebben genoten van alle belevenissen! Groeten uit een winderig Zeeland!

  • 03 November 2005 - 16:32

    Nynke:

    Hey lieve Ronald, ik vind het geweldig dat je ondanks je super drukke tijd toch nog bij 'mijn' kindjes bent langsgeweest!! Ik hoop dat je mooie foto's hebt gemaakt en dat ze zich me nog herinnerden. Heel veel plezier met de laatste dagen, treinen en uitrusten!! Geniet ervan, het is super verdient!!!
    Veel liefs en dikke knuffels Nynke

  • 03 November 2005 - 16:43

    Bas Vink:

    Deze foto's had ik al gezien maar geen ramp.

    take upmost care.

    Bas.............

  • 04 November 2005 - 17:59

    Christine:

    Peter jr. gunt het je van harte, hij had ook naar Zanzibar gewild. Kijk uit naar ons a.s. etentje met z'n vieren en al jouw verhalen uit dat schitterende Afrika.

  • 04 November 2005 - 19:16

    Pieter En Paulien:

    Hi John,

    We hebben nu enkele afleveringen gezien en ook sommige foto's waar je op staat. We denken dat je je wel vermaakt op deze zgn werkvakantie. Nooit gedacht dat je nog wel eens een soort missionaris zou worden! Nu nog een ander pak aan! Je zult vast wel veel cultuur en (schrijnende) economische verschillen hebben gezien, we horen straks graag je ervaringen onder het genot van een goed glas wijn (zul je wel aan toe zijn!).

    Veel plezier en goede moed verder.

    Pieter en Paulien.

  • 05 November 2005 - 22:22

    Koos En Han:

    Hallootjes Jos en Patrick
    Ben bezig te berichten maar is niet gelukt ga nu opnieuw proberen.
    Wat een enige foto van Jos met die kinderen om hem heen.
    Wat kijken deze kinderen blij en tevreden.
    Wensen jullie nog een fijne tijd een goede treinreis en komen jullie weer gezond naar Nederland. Groetjes van Koos en mij. Toedeloetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Nederlander (Bollenstreek!) van geboorte en opvoeding. Sinds begin 2007 woon ik met mijn Zambiaanse vrouw Brenda en onze dochter in Solwezi (Zambia). De drie kinderen uit mijn eerste huwelijk wonen in Nederland: de hoofdreden om eens per jaar naar Nederland te vliegen. Met onze kapsalon, nagelstudio, kweken en verkoop van planten en verhuur van woningen in Zambia komen wij aan de kost. Mijn activiteit in toerisme is zeer kleinschalig. Bij ons huis hebben we een vakantiehuis/cottage met grote tuin te huur. Mensen die geinteresseerd zijn in vakantie en reizen door Zambia kunnen altijd contact opnemen: en niet alleen om Solwezi te bezoeken. Ik adviseer met veel plezier trips in heel Zambia!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 347628

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2011 - 12 Juni 2015

Wonen én leven in Zambia

Landen bezocht: