watervalletje..... - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu watervalletje..... - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

watervalletje.....

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

18 Oktober 2005 | Zambia, Livingstone

.....want zo kun je de Vic-falls nu wel noemen. De hoeveelheid water is nu ruim twintig keer minder dan over een maand of drie/vier. Toch valt er nu nog altijd ruim 20 miljoen liter water per minuut naar beneden!! Een hoeveelheid waar een gemiddelde waterleidingmaatschappij jalours op zal zijn.
Gisterenmiddag hebben we met z'n vieren gelopen OVER de waterval: beter gezegd waar het nu droog is en waar straks dus vele miljoenen liter water overheen stromen. Een geweldige ervaring!
Vanmorgen helemaal naar beneden gelopen. Naar de plek waar de rafters met hun boten de kolkende rivier ingaan. Moeten we toch ook een keer gaan doen: er zal een reden zijn om nog een keer terug te keren naar een van de zeven wereldwonderen.
Morgen weer richting het noorden om vervolgens donderdag met de bus naar Solwezi te rijden. We zullen daar dan weer een berichtje toevoegen.

• 18 Oktober 2005 - 13:17

Igor:

He... Jammer dat je niet gaat raften. Is echt te gek. Voor de geïnteresseerden onder jullie: kijk eens op igor.waarbenjij.nu voor mijn raft-ervaring op de Zambezi of andere verhalen van Zambia...

Sterkte maar weer met die lange busritten...

• 18 Oktober 2005 - 14:07

Saskia:

Jammer dat er zo weinig water was.......!!!!!!!!!!!! Een geluk voor P dan is hij niet zo hard aangespoeld. liefs

• 18 Oktober 2005 - 14:10

Bea:

Hallo mannen
    Geweldig de foto van de vic-falls. Zo maak ik iedere dag een stukje van jullie reis mee. Kus Bea

• 18 Oktober 2005 - 15:54

Wilton:

Gigantisch omdat allemaal mee te maken en geweldig dat we dit mee kunnen beleven en die mooie foto's zijn die van jouw Jos of film jij, ik heb een gevoel dat pat vindt dat je niet snel genoeg bent.Groeten wilton en Rie.

• 18 Oktober 2005 - 16:52

Wim En Gretha:

Hallo Ronald, Nu jijkomt nog eens ergens. Geweldig mooi hoor "het watervalletje" ! Veel plezier nog verder. Groetjes vanuit een kouder wordend Zeeland.

• 18 Oktober 2005 - 17:17

John En Antje:

Hallo Ronald, Brenda en vrienden.
    We volgen steeds wat je schrijft. Daaruit spreekt dat je geniet van het land en de mensen. Wij zijn net verhuisd en bezig samen te leren wonen. Daar zijn we even druk mee. Verder is er nog steeds het verlangen om in Afrika rond te kijken en de cultuur te leren kennen. Maar zover zijn we nog niet.
    Ronald veel plezier en succes met alles wat je onderneemt.
    liefs

• 18 Oktober 2005 - 19:29