Poep in je broek! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu Poep in je broek! - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Ronald Groot - WaarBenJij.nu

Poep in je broek!

Door: Ronald de Groot

Blijf op de hoogte en volg Ronald

17 Oktober 2005 | Zambia, Livingstone

Ja, wat voor titel moet je dit stukje proza van hedenmorgen nu gaan geven? Veel origeneler kunnen we niet zijn: we proberen de foto's te versturen om te laten zien waarom we poep in onze broek hebben zitten. We waren wel heel erg dicht bij de "game" in het wildpark. Zelfs olifanten zien zwemmen, op nekafstand van een stel giraffen en we konden uit de bek van twee neushoorns ruiken dat ze gisteren nogal veel knoflook hadden gebruikt.
Het lukt nu nog niet met de foto's: bewijs komt vanzelf.
Op ons vorige artikel kwamen enkele berichten van bevreesde vrienden van P&J. Geen probleem hoor: op de foto's zul je "J" zien staan met z'n camera in de aanslag. "P" was toen al lang weggerend omdat die twee naar knoflook ruikende kanjers recht op hem afkwamen. Sindsdien hebben we van "P" niets meer vernomen: het is een stukkie lopen vanaf het wildpark naar de lodge. Misschien heeft hij de weg afgesneden en zien we hem vanmiddag bij de waterval vanzelf naar beneden komen.
Wordt vervolgd!

• 17 Oktober 2005 - 11:51

Saskia:

P vindt zijn weg naar logde wel weer terug dat doet hij immers altijd. wat een fantastiesche ervaring ik weet hoe het voelt ben zelf ooit ook op safarie geweest. Een goed begin van jullie avondtuur. dikke kus

• 17 Oktober 2005 - 13:14

John Vink:

jammer dat ik dit moet missen! veel plezier daar en tot volgende week!
    groet

• 17 Oktober 2005 - 13:35

Saskia:

• 17 Oktober 2005 - 14:20

Bea:

hallo jos,patrick en ronald
    Mij verbaasd het niet dat jos heldhaftig blijft staan. Dat ben ik wel gewend.Hoe is het weer is het erg warm. misschien kunnen jullie bij de watervallen wat verkoeling zoeken.
    dikke knuffel

• 17 Oktober 2005 - 18:21

Rob:

Piet, neushoorns lusten geen mensen ze prikken er slechts een gaatje in. Je hoeft enkel weg te lopen voor dingen die brullen. Ben best jaloers op jullie. Groet, Rob.